Regulamin sklepu i usług UnitedCraft Premium
Regulamin serwera Minecraft:
§1. Informacje ogólne
1. Administracja - osoby posiadające jedną z następujących rang:
- Właściciel
- HeadAdmin
- Developer
- Admin
- Moderator
- Helper+
- Helper
2. Dozwolone modyfikacje - modyfikacje umożliwiające rzeczy niewykraczające poza poniżej wskazany zakres lub wskazane z nazwy:
- Wszystkie mimimapy bez widoku jaskiń
- Wszelkie modyfikacje usprawniające wytwarzanie itemów.
- Wszelkie modyfikacje zmieniające lub wzbogacające HUDa, przykładowo Inventory HUD+.
- OptiFine, FpsReducer, Dynamic FPS, Sodium, Canvas Renderer, Fabrishot, Dark Loading Screen, LambDynamicLights, Lithium, Litematica
- Żadne z posiadanych modyfikacji gracza nie mogą dawać przewagi nad innymi graczami.
- Jeśli chcesz, aby jakaś modyfikacja znalazła się w kategorii dozwolonych modyfikacji, napisz propozycję na kanale #propozycje
3. Zakazane jest korzystanie z paczek zasobów, modyfikacji oraz hacked client'ów dających przewagę nad innymi graczami, przykładowo takich jak:
Wurst, Aristois, MatHax, Sigma, X-ray, Meteor, Inertia, Ares, Baritone, Anti-Knockback, Nuker, FastBreak, Jesus, KillAura, Aimbot, AutoFish, Huzuni, FlyHack, Reach oraz wszystkich modyfikacji wchodzących w skład paczek zasobów.
4. Gracz może posiadać na swoim urządzeniu AutoClicker’a, zabronione natomiast jest jego używanie na serwerze. Zabronione jest korzystanie z DragClick’a, Butterfly Click’a oraz używanie oprogramowania wspomagającego obsługę myszy lub klawiatury. Powyższe karane będzie automatycznie.
5. Doszukiwanie się sposobów umożliwiających uniknięcie kary oraz wykorzystywanie luk w regulaminie jest równoznaczne z nałożeniem blokady konta.
§2. Kary
1. Kary nadawane są indywidualnie, zgodnie z wewnętrznym taryfikatorem.
2. Obowiązujące kary:
- upomnienie na czacie
- ostrzeżenie
- czasowe wyciszenie
- czasowe wtrącenie do więzienia
- czasowa lub trwała blokada konta
- trwała blokada bez możliwości zakupu unban konta
§3. Odwołania
1. Każdy gracz ma prawo do odwołania się od:
- ostrzeżenia
- wyciszenia
- wtrącenia do więzienia
- blokady konta
2. Odwołanie należy złożyć na odpowiednim kanale
serwera Discord.
§4. Wiadomości tekstowe
1. Na czacie zakazuje się:
- wielokrotnego pisania podobnych wiadomości
- nadużywania wielkich liter (capslock)
- wysyłania na czat nic nie znaczących, losowych ciągów znaków (powyżej czterech liter)
- uporczywego proszenia o zmianę pory dnia/pogody
- wysyłania długich cytatów, cytowania piosenek, wierszy i innych dzieł w jednej lub wielu wiadomościach
- używania wulgarnych słów oraz skrótów
- korzystania z zabronionych formatowań czatu, tj.: &k oraz kolor czerwony, włącznie z jego pochodnymi
- pisania wiadomości, uniemożliwiających ich swobodne przeczytanie w języku innym niż polski lub angielski
- świadomego wywoływania spamu
- omijania autokorekty serwera
- omijania cenzury przy użyciu znaków specjalnych (np. gwiazdki)
- pisania w sposób niezrozumiały dla graczy, tj. nadużywanie spacji, znaków specjalnych (w tym interpunkcyjnych)
- pisania inną czcionką niż domyślna
- pisanie ciemnymi kolorami uniemożliwiającymi swobodne przeczytanie
- obrazy oraz zniewagi graczy lub członków administracji
- podszywania się pod inną osobę (niezależnie od jej rangi)
- robienia oczywistych prowokacji względem innych graczy lub administracji
- wysyłania reklam bez zgody wszystkich odbiorców
- przypadkowej lub umyślnej reklamy serwera gry, serwera Discord lub social mediów
- próśb o odblokowanie innego gracza
- wysyłania nic nie znaczących reportów, bezpodstawnego zgłaszania, przeklinania lub floodu w treści zgłoszenia, a także ciągłego powtórnego zgłaszania w przypadku odrzucania raportów przez administrację
- poruszania tematów wulgarnych, erotycznych lub godzących w czyjeś dobre imię
- utrudniania wykonywania czynności należących do obowiązków danej rangi
- uporczywego proszenia, żebrania o przedmioty, jedną z walut serwerowych lub teleportację na określone koordynaty
- powoływania się na administrację w celu oszustwa lub wymuszenia czegoś na graczach
- oszukiwania lub pouczania administracji
- fałszowania informacji o innych graczach lub zaistniałych sytuacjach
- dyskryminacji na tle rasowym, etnicznym, religijnym, kulturowym, bądź poglądowym – dyskryminacja bezpośrednia
- upowszechniania danych osobowych, zdjęć i podobnych
- życzenia śmierci graczom, członkom rodziny, Administracji etc.
- umieszczania treści i adresów niezgodnych z polskim prawem, rasistowskich, pornograficznych, wulgarnych, obraźliwych, a także propagujących: przemoc, alkohol, narkotyki i tym podobne
- nazywania/posiadania w ekwipunku/udostępniania/rozpowszechniania/sprzedawania przedmiotów posiadających nazwy używek bądź obrażających członków administracji – w takim wypadku może nastąpić blokada konta bez możliwości zakupu unban
2. Administracja nie ingeruje w treść wiadomości prywatnych poza wyjątkami:
- gdy w wiadomości znajduje się niepożądana przez odbiorcę reklama
- gdy wiadomość zawiera znieważenie, bądź zniesławienie serwera lub administracji
- gdy gracz przyzna się do posiadania niedozwolonych modyfikacji, paczek zasobów bądź oprogramowania dającego przewagę nad innymi graczami
- gdy gracz przyzna się do gry na multikoncie w celu ominięcia kary
- w przypadku niekomfortowych informacji otrzymanych w wiadomościach prywatnych, zgłoszone przez gracza którego sytuacja dotyczy
- celowego wprowadzania gracza w błąd na temat konfiguracji serwera
§5. Zasady gry
1. Zabrania się:
- ✵ Krajobraz
- niszczenia działek, terenu wokół działek
- niszczenia ogólnodostępnego krajobrazu będącego częścią serwera (np. wylewania wody w galeriach)
- niszczenia mapy, tworzenia bezsensowych budowli, zalewania lawą bądź wodą
- szeroko pojętego griefingu jako zachowania graczy polegającego na szkodzeniu otoczeniu i innym graczom
- budowania rzeczy wulgarnych (dotyczy także tabliczek)
- celowego omijania korekty na tabliczkach
- ✵ Kradzież lub oszustwo
- okradania graczy w określonych przypadkach:
- - celowego wprowadzania w błąd kupującego przy handlu zarówno na targu, domu aukcyjnym, rynku jak i na galerii
- - niszczenia przedmiotów na działkach, bez lub z wykorzystaniem błędów gry w celu ponownej sprzedaży i uzyskania korzyści
- - jawnego niszczenia community serwera poprzez kradzieże i celowe wprowadzanie w błąd graczy na szeroką skalę
- *W powyższych przypadkach gracz który został oszukany nie może liczyć na zwrot środków/przedmiotów straconych w trakcie kradzieży lub oszustwa
- kradzieży konta
- celowe oszustwo administracji (np. zgłoszenie „zniknięcia przedmiotów” które gracz sam gdzieś schował/umieścił ) będzie karane blokadą konta
- ✵ Nicki i skiny
- posiadania nicku lub/oraz skina zawierających wulgarne, związane z alkoholem lub narkotykami, pornograficzne, poruszające tematy religijne lub polityczne, obrażające drugiego człowieka treści - gracz zostanie poproszony o jego zmianę, a w razie braku współpracy zostanie nałożona blokada konta
- posiadania floodu w nicku
- posiadania więcej niż 4 te same cyfry pod rząd w nicku, lub maksymalnie 6 cyfr pod rząd w nicku
- ✵ Modyfikacje Minecraft / Programy do zmiany IP
- posiadania niedozwolonych modyfikacji kompatybilnych z dowolną wersją gry wspieraną przez serwer w jakimkolwiek miejscu na komputerze (wyjątek X-Ray od wersji 1.16)
- posiadania zewnętrznych programów nagrywających ruchy myszy (np. drag click, butterfly click, macro), kliknięcia klawiatury lub jakichkolwiek innych aplikacji wspomagających rozgrywkę. W powyższych przypadkach kara nakładana jest automatycznie i nie podlega odwołaniu.
- korzystania z programów do zmiany adresu IP komputera w celu gry na serwerze
- ✵ Multikonta
- posiadanie multikonta nie jest zabronione
- Zabronione jest:
- tworzenia następnego konta, jeśli na poprzednie została nałożona blokada, bądź wyciszenie
- tworzenie multikonta w celu posiadania więcej niż jednego miejsca na targu/galerii/targowisku– ujawnienie takiego procederu będzie skutkowało natychmiastowym usunięciem losowego miejsca sprzedaży bez ostrzeżenia
- * w sytuacji zakupu unban posiadając blokadę na jednym koncie i jednocześnie blokadę za multikonto, odblokowujemy konto z pierwszą nadaną blokadą. Jeśli użytkownik upiera się nad odblowaniem konta posiadającego blokadę z powodem „multikonto” musi liczyć się z ponownym zablokowaniem konta, ponieważ aktywna nadal jest pierwsza blokada. Działanie takie jest zgodne z regulaminem, może zostać nadane od razu lub po czasie wykrycia takiej sytuacji przez Administratora. Aby uniknąć takiej sytuacji zalecamy zakup unban na konto które jako pierwsze zostało zablokowane
- ✵ Pozostałe
- celowego lagowania serwera np. mechanizmami z redstone - będą one usuwane przez administrację
- wykorzystywania bugów gry
- wyrządzania szkód na rzecz serwera
- atakowania serwera różnymi exploitami, crasherami, botami/botnetem oraz powodowanie inflacji ekonomii serwera, jest traktowane permanentną blokadą konta
- tworzenia krzywdzących i nieprawdziwych opinii o serwerze
- korzystanie z konta którego nie jest się właścicielem
- świadomego ukrywania gracza który posiada niedozwolone modyfikacje
- udostępniania danych umożliwiających zalogowanie na serwer osobom trzecim
- celowego blokowania i utrudniania celów gry, np. walka ze smokiem kresu lub stawianie działek na portalach do Endu
- sprzedaży konta za dobra materialne
- składania propozycji kupna przedmiotów wykorzystując środki płatnicze spoza gry
- zgłaszania nieswoich prac do rangi architekt (takie zgłoszenia będą karane blokadą konta)
2. Ustalenia:
- Administracja nie odpowiada za przedmioty stracone podczas walki, również w przypadku złamania przez graczy umowy zawartej między nimi (np. sojusz, oferowanie pomocy, wymiany handlowej)
- teleportacja do innych graczy obywa się na własną odpowiedzialność, a administracja nie podnosi odpowiedzialności za straty
- budowanie pułapek w celu korzyści wykorzystując UCWarpy będzie skutkować blokadą konta. Pozostałe wykorzystanie pułapek nie jest karane, jednak wpływa niekorzystnie na sytuację gracza w przyszłości.
- W przypadku wykrycia posiadania nielegalnego oprogramowania, modyfikacji lub paczki zasobów, ekwipunek jest zerowany oraz nakładana jest blokada konta na okres 60 dni
- W przypadku odmowy sprawdzania plików gry w momencie przeniesienia gracza do więzienia, nakładana jest blokada na okres 45 dni. Ekwipunek jest zerowany
- W przypadku przyznania się do posiadania niedozwolonych modyfikacji, paczek zasobów lub oprogramowania dającego przewagę nad innymi graczami na czacie publicznym - jak i prywatnym skutkuje blokadą konta na okres 30 dni
- Ekwipunek jest czyszczony w przypadku modyfikacji i paczek zasobów zawierających X-Ray.
- W przypadku wylogowania się z więzienia w trakcie procesu sprawdzania, gracz otrzymuje blokadę na okres 45 dni, ekwipunek jest zerowany
- W przypadku notorycznego posiadania niedozwolonych modyfikacji następuje permanentna blokada konta
- blokady na serwerze Discord mogą skutkować blokadą na serwerze i odwrotnie
- Gracz podlegający procesowi weryfikacji (sprawdzaniu) - na którego przeprowadzenie wyraził zgodę poprzez rejestrację konta - ma obowiązek wykonywać polecenia osoby sprawdzającej, w tym polecenia instalacji aktualnej wersji programu (AnyDesk, TeamViewer lub Discord) oraz podania odpowiedniego dla wybranego programu wymaganego do przeprowadzenia procesu kodu
- Gracz wracający po blokadzie zobowiązany jest do współpracy przez programy AnyDesk, TeamViewer lub Discord, w celu ponownego sprawdzenia plików gry oraz usunięcia niedozwolonych modyfikacji. Gracz u którego ujawni się modyfikację wracając po blokadzie nie otrzymuje kolejnej blokady.
- Administracja zastrzega sobie prawo do sprawdzania graczy jedynie przy użyciu programów AnyDesk lub TeamViewer w godzinach nocnych tj. 22:00-06:00
- W przypadku usunięcia przez gracza w trakcie sprawdzania logów z ostatniego łączenia z serwerem United, blokada konta nakładana jest automatycznie na okres 60 dni. Ekwipunek jest zerowany
- Administracja może karać za przewinienia, które nie są opisane w regulaminie
- Administracja nie odpowiada za handel między graczami poza poleceniem /handel
- Administracja nie odpowiada za przedmioty oraz punkty doświadczenia stracone podczas PvP lub przez problemy z łączem internetowym po stronie gracza
- Administracja nie odpowiada za kradzież lub zniszczenie działki (jeżeli osoba, która to zrobiła była do niej dodana), jednak griefing w dalszym ciągu nie jest mile widziany i może niekorzystnie wpłynąć na sytuację gracza w przyszłości
- handel między graczami odbywa się na własną odpowiedzialność (administracja nie oddaje utraconych przedmiotów)
- Administracja NIE przenosi przedmiotów/działek/rang /tokenów/stanu konta w przypadku zmiany nicku. Administracja w całości nie zajmuje się migracją kont minecraft na serwerze UnitedCraft
- Kary przydzielane są indywidualnie
- Kary opatrzone komentarzem zweryfikowane przez administratora nie podlegają odwołaniu
- Informacje wprowadzane na czacie serwerowym są jawne i mogą być udostępniane innym użytkownikom w czasie rzeczywistym.
- Wiadomości są również dostępne do wglądu dla Właścicieli UnitedCraft.
- Wiadomości są przetwarzane przez system Sentry moderacji czatu.
- Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. W każdym momencie gry gracz posiada dostęp do komendy /regulamin
- Administracja może dodawać lub usuwać podpunkty regulaminu bez konieczności wcześniejszego uprzedzenia użytkowników o zaistniałych zmianach
§6. Postanowienia końcowe
1. Poprzez rejestrację na serwerze gracz:
- zobowiązuje się do respektowania zasad zawartych w regulaminie
- bierze pełną odpowiedzialność za postawione oraz zniszczone przez siebie bloki oraz wiadomości wysłane na czat, w tym wiadomości prywatne
- przyjmuje do wiadomości, że konta założone w celu ominięcia wyciszenia bądź blokady konta (w tym konta założone z użyciem programu zmieniającego adres IP urządzenia) będą niezwłocznie blokowane bez wcześniejszego uprzedzenia